Apr 7, 2020

Dansa cosmic



Le musica me jecta a dextre, a sinistre
Io face le prime passos del circulo
Le movimento nasce ex immobilitate
Silentio demora in motion

Le molle veste
caressa mi corpore
Le arbores me specta
Io senti lor fragrantia

Io crea nove mundos in le sablo
Cata grano es un universo
Mi pedes es pinceles
que pinge un mandala

Le musica nunquam fini
Le tempore es immortal
Le integre historia es ora
Solmente existe variation e repetition

Le dansa existeva ante nostre mundo,
ante le nascentia del sol e del stellas
Le cosmo sempre ballava, respirava
Su molle movimento vive in me

Tu vide como io gira a dextre, a sinistre
ma io vide como io es toto immobile
e le mundo circula circum me
caressante e battente mi corpore

Io es in trance, sasite del eterne melodia
Illo pulsa intra me, dante me fortia
Io senti le joia e le dolor del mundos
e como illos glissa inter agitation e calma

Io es un galaxia e le cellulas de mi corpore
es soles e planetas que nasce e mori
Io es e unic e multiple:
Unitate e fragmentation in interaction

Io tocca le vento quando io balla
Le aere me frigida e le sol me caleface
Mi halitos ardente se disperge inter arbores
e pois dispare ad grande distantia

Io dansa al bordo de exhaustion
Un extasis pungente batte in me
Le musica pausa e io me arresta
subito retenente mi respiration

No comments:

Post a Comment