Oct 13, 2021

Tu oculos


 

Tu oculos es como un oceano azur

Io los mira tanto longe, tanto longe,

troppo longe

Io me immerge in le amene aqua calide

del blau brillante mar

Le undas me cuna

e jocosemente caressa mi nude corpore


Io nata sub le superficie del aqua

Calefaciente liquide me toto circumfere

Io descende al profunditate

Io non pote respirar

Io inhala aqua in mi pulmones,

me torque in crampos,

pois toto deveni blanc


Io mori


Io renasce como un delphino

e agilemente, celeremente

nata verso le superficie

le qual io rumpe e me jecta in le aere

e le aqua asperge con milles de guttas


De novo io nata in le fundo

e intona un canto delphic

Io canta del beltate abysmal

de tu oculos

e de tu labios magnetic

que me tira verso tu aura:

quando nostre labios se tocca

le supreme foco se incendia


Toto isto io sentiva

quando io spectava tu oculos

e nostre labios se toccava

le prime vice

 

1 comment:

  1. Fonte del imagine:
    https://images.hdqwalls.com/wallpapers/sweet-moment-wa.jpg

    ReplyDelete