Dec 8, 2021

Mi suspiro


Mi suspiro es le rivo,

que murmurante caressa petras lisie

a su cammino a basso del monte


Mi suspiro es un nimbo pesante

que quandocunque liberara

su cascadas super silvas


Mi suspiro es le arbore

que attende le tenere tocco

del vento vesperal


Mi suspiro es le nocte

que vole esser illuminate

de stellas distante ma scintillante


Mi suspiro es le alba

le qual eveliava le spero

de trovar ver amor


Mi suspiro es un heliantho

que torna su facie verso le sol,

sempre volente calor


Mi suspiro es un homine errante

que sol vaga al via del vita

e voca inter montes,

ascolta le responsa,

ma solmente audi le echo

de su proprie voce

 

1 comment:

  1. Fonte del illustration:
    https://www.renderhub.com/korajy/river-mountain-3d-wallpaper/river-mountain-3d-wallpaper_2560x1600.jpg

    ReplyDelete