Jul 11, 2012

Distante femina


Ultra le silva, laco e agros
io videva a distantia un parve puera
illa jocava e ballava
presso un parve cabana

Io comenciava vader inter arbores
a vices intervidente la trans le folios
al fin io attingeva le costa del laco

Io vadeva al aqua
e comenciava natar in su direction
spectante in alto a su figura
io videva que illa era un juvene femina
qui sedeva a un chaise e prendeva le sol

Su belle aspecto me dava fortia
vincer super le undas
e attinger le altere latere del laco

Io comenciava vader trans le agros
e videva que le juvene femina
era un dama matur
qui laborava in su jardin
e plantava flores in le terra

Al fin io arrivava
e stante ante illa
io videva un vetula
de novo reposante in su chaise

Illa surrideva  ma diceva nihil
Detra su cabana
io videva un abysso precipitose

No comments:

Post a Comment