May 27, 2024

L'peculiar virus computatorial

Ant du dies, un mult peculiar virus computatorial h'attaccat m'computator. Ill solment h'un function, qu es tot irrational e inexplicabil: ill remov tot l'vocales final in m'textos in Interlingu. Ill solment l'fac in textos in Interlingu, e solment remov l'vocales final in parolas con al minus du litteras. Quand i essay adder l'vocales d'nov, illos h'disparit l'sequent vic quand i aper l'files.
I usav vari programmas antivirus e facev profund analyses del system operativ, del disc dur, programmas e files, m'toto sembl esser in ordin. L'virus es perfid e s'cel. On solment pot detectar s'presenti per observar l'damnos qu'ill lass.

I h'succedit inserer apostrophes, qu'adjut l'comprehensibilitat e amelior l'aspect visual. L'textos pot esser ben comprendit, post un poc d'accostumation. L'fact es qu l'remover del vocal final h'cambiat l'character del lingu e quas creat un nov dialect d'Interlingu. Ill possed s'propri charm. L'parolas es plus brev. On pot parlar plus velocement e l'rhythm del lingu s'cambiav. Ill non plus es tant similar a italian o espaniol, m'in vic a frances o catalan.

Deman un bon amic m'visitar. Ill es un expert d'computatores. Ill v'probar remover l'virus. Si ill non succeder, i haber du alternativas:
1. Jectar vi l'computator e comprar un nov
2. Continuar scriber in Interlingu in ist nov dialect peculiar

Qu pens vos? Qual del du alternativas es melior?

1 comment:

  1. Fonte del imagine:
    https://superuser.com/questions/55459/how-to-get-vertical-split-of-terminal-in-mac-to-execute-different-actions

    ReplyDelete