Dec 10, 2019

Tu basia mi aures


Audi con auriculares (casco audio) 

Tu es tanto proxime,
respira in mi aures e los basia
Io senti tu calor,
tu manos a mi capite

Tu es distante
ma nonobstante tanto vicin
Tu me da teneressa
e me face e calme
e excitate

Quando io claude mi oculos
tu sembla esser mesmo plus proxime
Quando io me pone al lecto
io senti tu peso
quando tu jace super me

Le sonos del amor
flue trans tempore e spatio
e nos uni
de novo e de novo,
nam amor non cognosce distantias:
illo es hic e nunc,
presente, tenere, caressante,
calme e calide

Tu face le amor con mi aures
e le spirito se delecta
Io me addormi e plana in alto
verso le stellate firmamento
e ibi es tu,
volante verso me
Tu basia mi aures in realitate
e caressa mi facie con tu capillos
Io te imbracia fortemente
usque le fin del sonio

No comments:

Post a Comment