Mar 29, 2022

Moonwalk


Io vade in avante

ma sempre retrograda

Io vole ager correctemente

ma succede con nihil


Io edifica mi vita

ma illo es solmente un castello de sablo

que es dissolvite del undas marin


Io perdeva le amor,

quasi toto significante

ma un cosa io reteneva


Io face le moonwalk

Glissa in retro al scena del vita

Io vade in avante

ma sempre retrograda


Io non sape si alcuno vide mi dansa

Io non sape si alcuno lo apprecia

ma io continua dansar

Io es in un fluxo,

le fluxo del vita, 

que flue malgrado toto


Io lassa le spirito diriger le corpore

assi que ambes pote rememorar se

le joia que olim viveva in illos 


Quanto longe io me move

tanto longe io vive

Le movimentos del momento

expulsa sombre memorias


Le vita deveniva folle,

assi solmente un lunatico 

lo pote appreciar

Io dansa le folle ballo lunatic

e glissa via 

de preoccupation e seriositate


Io face le moonwalk,

glissa in retro al scena del vita,

rectemente al coulisses

ubi io discoperi alco nove...


No comments:

Post a Comment