Dec 9, 2012

Le angelo


Io errava in le Valle del Umbra Mortal
le via era obscur, le mente sombre
le joia disparite e le spero moribunde

Sed tunc le celo se aperiva
e in un gloria de lumine un angelo se revelava:
illa surrideva et extendeva su mano a me

Nos planava in alto trans le spatio, mano in mano
le planeta blau se diminueva sub le pedes
Le universo se aperiva ante mi oculos
plenate de milliones de soles

Illa me duceva a su celeste habitation
tanto distante sed totevia tan proxime
Illa me offereva the del Tulsi
e le plus dulce coco con persicas

Quando nos reveniva le Valle del Umbra Mortal
era transformate ultra recognition
le sol habeva apparite
e le via nunc era clar e lucente

Le joia reveniva e le spero viveva
io continuava vader con legier passos
e al fin del via ancora attende
mi angelo amate, belle e resplendente

1 comment:

  1. Fonte del photographia:

    http://www.adnkronos.com/IGN/Assets/Imgs/A/angelo_nuvole_ibp--400x300.jpg

    Tulsi, anque cognoscite como basilico sacre es
    un planta aromatic que cresce primarimente
    in paises oriental como India e Thailandia.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ocimum_tenuiflorum

    ReplyDelete