May 7, 2013

Incontro con un monacho

Io vadeva in le valle del umbras
e le vita era pesante
Le futuro involvite in obscuritate
e le fatiga de plus in plus
vinceva super me
Alora io videva un monacho 
al via ante me
ille stava ibi sin mover se
vestite in un roba jalne

Quando io le attingeva
io diceva:
-Venerabile monacho, adjuta me
Despero ha invadite mi mente
e le via me duce a un obscuritate
sempre plus profunde

Ille respondeva:
-Tu pensatas ha texite
un velo nigre que coperi
tote tu facie
Tu es como un aranea 
que ha attrappate se mesme 
in su proprie tela
Prende via le velo
e tu videra que le crepusculo
de facto es un aurora

-Lassa le pensatas cader
del capite al corpore, 
assi como le pluvia vivificante
cade del celo al terra

-Inhala et exhala
Lassa le respiration esser le vento
que curre trans le citate del mente
e mundifica su stratas

-Tu dolor es fortia rigidite
illo es como le nive sur le montanias
Lassa le sol del comprehension 
lucer super iste montes
assi que le nive se liquefacera 
e devenira transformate
al fluxo primaveral que plenara le rivos
gaudiosemente murmurante

-Solo le momento presente existe
Illo sempre ha existite
e sempre existera
ergo, non preoccupa te
del passato o le futuro 

Io me opponeva:
-Ma mi problemas non disparera
solo proque io los negligera

Ille respondeva:
-Problemas solo son portas
al solutiones
Primo transforma te mesme
e postea tu potera transformar le mundo
Ama e assi inspira alteres amar
Adjuta e assi inspira alteres adjutar
Cerca sagessa e dissemina lo 
per tu parolas e scripturas 

Io me inclinava verso le monacho
e pois continuava vader
Pro le prime vice io sentiva
como le radios del sol caleva
mi facie

No comments:

Post a Comment