Sep 21, 2024

Mi desiro a te

 



Mi desiro a te

es un parte de me

Nos vade insimul

malgrado le distantia



Io ride con te,

plora con te,

parla con te,

ma nulle responsa



Io sonia que io te tene

in mi brachios

ma pois me evelia

solitari in lecto



Forsan in un universo parallel

nos es insimul

vadente trans vita,

mano in mano,

compartiente nostre calor

durante frigide hibernos



Nos nos bania in le laco de amor

Caressa con aqua le un le altere

Satisface nostre sed

con multe suave guttas

Satisface nostre fame

con basios profunde



Tu pone dulce uvas in mi bucca

e io basia tu digitos

Pois io te lassa gustar

mi plus sapide succo



Tu voga apud me

levemente, in le tepide aqua

e lassa le sol descendente

donar te su ultime calor

e quando le nocte finalmente perveni

nos ancora es insimul

in un altere mundo



Mi desiro a te

es un parte de me

e quando io sonia

io senti tu calor




1 comment:

  1. Fonte del photographia:
    https://www.costaricarios.com/wp-content/uploads/2019/03/iStock-157676318.jpg

    ReplyDelete