Mar 20, 2024

Polly Glotto


 Clicca al imagine pro aggrandir lo

Mi nomine es Polly Glotto. Io nasceva in 1860 in Colonia. Quando io habeva 20 annos, un vampir me mordeva. Io superviveva, ma anque deveniva un vampir. Io deveniva immortal, ma al mesme tempore non vivente. Io passava mi vita inter umbras. Io faceva le cognoscentia de multe altere vampires, quando io viagiava a multe differente paises.

Vampires ama linguas constructe e international linguas auxiliar. Durante iste 164 annos, io ha apprendite multe de illos.



Tanto facile es Toki Pona

que io lo parla con mi matrona

Io conversa in Solresol

ma io es quasi le sol parlator



Solresol non es le sol

lingua del systema solar,

le Lingwa de planeta

io anque pote parlar



Klingon, le lingua del guerreros fer

de un mundo multo distante

io sempre audi in action

al Star Trek-convention



Le gigante inter linguas constructe

es naturalmente Esperanto

On pote parlar con tote le mundo

e isto me place tanto, tanto



Io anque cognosce Latino sine flexione

ma lo sempre parla con flexiones

Ido es logic, belle, stimulante

Le facto es que Ido stimula le libido



Interlingua e Interlingue,

qual es le differentia?

Alexander Gode et Edgar de Wahl,

duo fratres interlingual



Quand ich lived en Bruxelles

Nessuno entendia Esperanto

a więc, ich dû lære mich

the nueva spraak Europanto



Le Lingua Franca Nova

brilla como un supernova

al celo del latinesc idiomas,

fragrante de exquisite aromas



Que vos pensa del lingua Novial?

Es illo superficial o celestial,

transcendental o solmente trivial,

ceremonial o colloquial?



Volapük lifon nog, ab no dabinon

plu muf gretik yelas büätik,

isto es difficile a comprender,

ma sona majestatic e poetic



Lojban es le lingua logic

con diversitate etymologic

Forsan illo es troppo perfecte

Pro le human mente infecte



1 comment:

  1. Collage del bandieras del linguas constructe facite per Marcus Scriptor.

    ReplyDelete