Sep 24, 2022

Le basio eterne

 


Eternemente io vole esser 

in te inamorate


Quando io te basia

io incontra le sempiterne

beatitude del nunc


Io vide tu interne beltate

e me perde in tu molle anima


Sempre nos sera insimul

Nihil nos facera separar


Quando io mira tu oculos

mi corde se transforma a un papilion

que vole volettar via

e seder se in tu capillos fragrante


Quando io te basia

io claude mi oculos

e te vide melior

que quando io te mira


Amor, delecto e joia 

scintilla inter nostre labios


Nostre prime basio

probava a me le existentia del magia

Io me plenmente eveliava

post un vita in lethargia 


Ubi tu esseva tote mi vita?

Sol nos camminava

trans un mundo sombre

e le sorte nos teneva in separation,

usque al die quando nostre vias

finalmente convergeva 


Eternemente io vole esser

in te inamorate

e basiar te sin fin

Io vole sentir tu calor,

caressar tu labios con le mie,

lassar mi lingua incontrar le tue,

tener te in mi bracios

e ascoltar tu respiration


Prende mi mano

que io extende a te

Vade con me ad le poner del sol,

hodie, le ultime die del estate

Lassa me contar re mi sentimentos

Lassa me transformar

amor ad parolas


Ora le sol se approxima al horizonte

Si nos hasta contra illo,

nos pote attinger su luce benevole

e circumferite de radios ardente

perder nos in le eterne basio




No comments:

Post a Comment